بيوگرافي حسام استپس
نوشته شده توسط : عسل

متولد 1366 است کامپیوتر می خواند و رپ فارسی را یک بار در سال 82 امتحان کرده و به قول خودش جواب نگرفته است ، بعد رد اواخر 83 با " پیشرفت من " شروعی دوباره داشته که تا الان پیش آمده.


قبل از آن آهنگ های تکنو می ساخته ، یک کاست پاپ با خواننده ای به نام کارا دارد که در انتظار مجوز به سر می برد و او حالا جزو مشهور ترین های موسیقی پرشین رپ است.




حسام موسقی را با نرم افزار و کامپیوتر شروع کرده ، نرم افزار Dance Ejay ، ولی با اصلوب خواندن و صدا سازی آشناست.


7 سال است که در ایران پرشین رپ خوانده می شود و شایان و بابک اولین ها ی ایران بودند که حالا آلمان زندگی می کنند و چون سن و سالشان زیاد شده است دیگر در این زمینه فعالیت نمی کنند.


استپس اعتقاد دارد که موسیقی رپ مال سن و سال خاص از آدم هاست و مثلا همین شایان و بابکی که شروع کننده یاین موسیقی در ایران بودند و نمی خوانند ، سن و سالشان ان ها را از این نوع موزیک دور یا جدا کرده است




از او می پرسم که [ رپ چسیت؟] و او سریعا همان جواب معروف را کم و بیش تحویل می دهد [موسیقی اعتراضی سیاه پوست ها ] ،و وقتی به این که حالا میان خوانندگان این موسیقی ، سفید پوست ها هم اضافه شده اند ، اشاره می کنم ، می گوید [آره ، Eminem ، ترکونده هااااااا] .




خودش می گوید که در شاخه ی نُرمال ِ پرشین رپ می خواند و علاقه اش ، او را به شاخه ی Fun هم کشانده است. شاخه ی نرمال یعنی شاخه ای که خواننده اش هم اعتراضی ، هم اجتماعی ، هم برای پارتی و هم چرت و پرت خوان است و هم مضامین طنز(Fun ) می خواند.

 

 





:: برچسب‌ها: بيوگرافي رپر ها ,
:: بازدید از این مطلب : 3561
|
امتیاز مطلب : 262
|
تعداد امتیازدهندگان : 83
|
مجموع امتیاز : 83
تاریخ انتشار : 16 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: